Odkryj Unikalne Piękno Ręcznie Wykonywanych Bransolet z Paracordu – Nasza Pasja Tworzy Twoje Wyjątkowe Akcesoria!
Darmowa dostawa od 400,00 zł
Bezpieczne zakupy
Idosell security badge

Reklamacje

Procedura rozpatrywania reklamacji

 

Reklamowany towar należy dostarczyć do siedziby Sprzedającego będącej miejscem zakupu towaru lub wysłać bezpośrednio na adres siedziby Sprzedającego - ParacordPolska, ul. Kuleszy 9a, 05-091 Ząbki.

Po rozpatrzeniu reklamacji Klient otrzymuje dokumentację serwisową opisującą wynik ekspertyzy serwisowej.

Odbiór reklamowanego sprzętu następuje wyłącznie w miejscu i formie w jakiej towar ten został dostarczony do Sprzedającego.

Reklamowany sprzęt należy odebrać w terminie 30 dni od powiadomienia Klienta o zakończeniu procedur serwisowych.

 

UWAGA!

 

Sprzęt musi być zapakowany w sposób umożliwiający bezpieczny transport do serwisu.

Przesyłany sprzęt powinien być kompletny (włączając w to akcesoria mające wpływ na funkcjonalność sprzętu lub mogące być jedną z przyczyn nieprawidłowego funkcjonowania sprzętu).

Klient w przypadku zgłoszenia tytułem gwarancji zobowiązany jest do dołączenia kserokopii faktury zakupu lub paragonu, oryginalnej karty gwarancyjnej (jeżeli produkt posiada takową) oraz szczegółowego opisu usterki oraz informacji o okolicznościach jej występowania.

Klient w powyższym zgłoszeniu powinien określić tryb reklamacji, z jakiego chciałby korzystać.

W razie wystąpienia jakichkolwiek niejasności prosimy o kontakt mailowy na adres: biuro@triptech.pl

Zaufane Opinie IdoSell
4.99 / 5.00 374 opinii
Zaufane Opinie IdoSell
2024-05-22
Polecam. Plecionka jak najbardziej godna polecenia.
2024-05-17
Bardzo fajnie zrobiony, solidny materiał i praktyczne zamykanie.
pixel