Reklamacje
Procedura rozpatrywania reklamacji
Reklamowany towar należy dostarczyć do siedziby Sprzedającego będącej miejscem zakupu towaru lub wysłać bezpośrednio na adres siedziby Sprzedającego - ParacordPolska, ul. Kuleszy 9a, 05-091 Ząbki.
Po rozpatrzeniu reklamacji Klient otrzymuje dokumentację serwisową opisującą wynik ekspertyzy serwisowej.
Odbiór reklamowanego sprzętu następuje wyłącznie w miejscu i formie w jakiej towar ten został dostarczony do Sprzedającego.
Reklamowany sprzęt należy odebrać w terminie 30 dni od powiadomienia Klienta o zakończeniu procedur serwisowych.
UWAGA!
Sprzęt musi być zapakowany w sposób umożliwiający bezpieczny transport do serwisu.
Przesyłany sprzęt powinien być kompletny (włączając w to akcesoria mające wpływ na funkcjonalność sprzętu lub mogące być jedną z przyczyn nieprawidłowego funkcjonowania sprzętu).
Klient w przypadku zgłoszenia tytułem gwarancji zobowiązany jest do dołączenia kserokopii faktury zakupu lub paragonu, oryginalnej karty gwarancyjnej (jeżeli produkt posiada takową) oraz szczegółowego opisu usterki oraz informacji o okolicznościach jej występowania.
Klient w powyższym zgłoszeniu powinien określić tryb reklamacji, z jakiego chciałby korzystać.
W razie wystąpienia jakichkolwiek niejasności prosimy o kontakt mailowy na adres: biuro@triptech.pl