Pytania i odpowiedzi
1. Czy mogę zamówić próbkę waszych produktów?
Tak, koszt próbki to cena produktu bez rabatu + 16,90 zł Brutto na przesyłkę. Zamówienia proszę przesyłać na nasz adres e-mail.
2. Jakie są minimalne ilości produkcji bransolet i gadżetów?
Większość produktów sprzedajemy już od jednej sztuki, ale opłacalny nakład produktu na zamówienie to 20 sztuk jednego wzoru.
3. Czy ceny w Waszym katalogu zawierają koszty znakowania?
Nie, podane ceny nie zawierają kosztów znakowania.
4. Czy ceny w ParacordPolska.pl zawierają podatek VAT?
Wszystkie ceny w ParacordPolska.pl są cenami brutto i zawierają podatek VAT, Wysokość podatku 23%.
5. Jaki jest termin realizacji zamówienia i czy jest szansa przyspieszenia realizacji?
Terminy realizacji zamówień są uzależnione od aktualnego obłożenia na produkcji. Podane są indywidualnie na karcie produkty oraz ogólnie na stronie: terminy realizacji.
6. Czy moje zamówienie mogę odebrać osobiście?
Tak, zamówienie można odebrać osobiście w głównej siedzibie firmy.
7. Czy jest możliwość odroczonej płatności?
Tak, ale wyłącznie dla Instytucji Państwowych, które poświadczą swoje zamówienie oficjalnym pismem od organu zarządzającego.
8. Czy wystawiają państwo faktury z odroczoną płatnością?
Tak, taka faktura jest możliwa do wystawienia, lecz tylko dla placówek budżetowych, po otrzymaniu stosownej dokumentacji. Zamówienia z odroczonym terminem płatności są realizowane tylko drogą elektroniczną poprzez maila sklep@paracordpolska.pl